Sista lediga dagen

Hej!

Nu är det kväller igen. Har idag hunnit med att träna, fika, soca siesta, laga mat, jobbat och snart sticka :)
Måste sätta mig och skriva lite grejer innan dess bara, och det här blir bara ett kort litet inlägg tyvärr.

Cattis och Teresia är hemma hos sistnämnda och gör storkok på köttbullar ikväll. Mycket nyfiken på hur det gått för dom :)
Igår ringde tjallamalla igen och vi ska in med några mössor som beställts via nätet, samt en ny leverans till deras butiker. Så håll utkik efter dom!!

Håller föresten på med att sticka min första sjal. En turkos/mintgrön i mohair.. mkt fin hoppas jag att den ska bli. Men får nog vänta till vårkanten innan jag kan använda den eftersom att snön fallar nu om dagarna. Så tills värmen kikar fram blir det storhalsduken på. Har världens mysigaste i flis från Design House Stockholm just nu som jag haft ett tag tillbaka.

Nu blir det te och avocado med havssalt på ;) (min nya hangup då jag ska sluta med så mkt sötsaker sen nyår!)

Hade som norrbaggarna säger!
Janna

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejsan (:

Det verkar gå jättebra me mössorna ju! :) jag ska försöka skaffa mig en.. dock lär det ju bli till våren, haha lyckat i så fall ;)

men men.. shit, nu börjar vardagen igen. Jag känner mig inte sååå PEPP måste jag ju säga, skola som vanligt igen då. EN termin kvar i nian, känns faktikst sjukt.. spännande men läskit :O men det är la bara att bita ihop och kämpa vidare antar jag:)

Jaja, nu måste jag sova.. har vänt på dygnet totalt så jag lär ju inte somna på ett tag (A)

men men, bara så ni vet läser jag alltid eran blogg och diggar era mössor stort! Ni är grymma! (:

kram gonatt :D

2009-01-06 @ 22:54:37
Postat av: Sarah

åh, det lät gott med avokadon! har också slutat med sötsaker och till min förvåning är jag inte speciellt sugen :o haha !

hoppas allt är bra, GRYM blogg :)

kramar en blivande florist !

2009-01-06 @ 22:57:20
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: Camilla

Min kommentar försvann tror jag -.-

haha, jaja..

Tillbaka till vardagen igen. Känns segt men så är det. För mig är det bara EN termin kvar i nian så det händer mkt nu.. känns läskit men spännande oxå såklart..

Härligt med nyårslöften hör jag (A) haha :P te, avocado och havssalt. Det har jag aldrig hört förr, jag kanske är efter ;)

Ha de så bra, nu måste jag sova.. har vänt på dygnet totalt så får se hur det går.

Kram och godnatt :)



ps. Jag diggar eran blogg och era mössor stort! Ni är grymma! ;)

2009-01-06 @ 22:58:53
Postat av: lifebyanja.blogg.se

Gillar bloggen & mössorna! :-)

2009-01-07 @ 02:03:41
URL: http://lifebyanja.blogg.se/
Postat av: A

Tjao!

Om du gillar havssalt och liknande kan jag rekomendera Banan, ganska mogen, men inte mosig, med flingsalt på. Kanongott och lite åt det söta hållet också för abstinensens skull menar jag. Vill man lyxa till det river man lite mörk choklad över hela härligheten också. Kanongott.

2009-01-07 @ 09:39:03
Postat av: maja

Hej! Tkr eran blogg är jättebra, dels för att den innehåller väldigt mkt olika saker, och för att det inte finns så många "pyssliga" bloggar. Tycker däremot att det är lite synd att ni har slutat att uppdatera lika ofta som ni brukade förut. kram

2009-01-10 @ 12:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0