Gårdagen

Hej.

Igår va jag och Cattis runt på stan i ett antal timmar för att leta klänning och skor tills på fredag. Vi båda hittade nog det vi ville ha. Måste bara fundera lite till och kika hemma vad jag har först. Vi var lite inne på att sy/sy om någonting då vi gillar att sy och pyssla. Var inne i en tygbutik men vände rätt snart igen då vi insåg att vi har alldeles för lite tid på oss.

Hur som helst kom jag väl hem runt 20-tiden och deckade på soffan. För det ska nämligen tilläggas att vi sågs vid 11 på dagen och gick på ett Body Pump pass. Så idag värker kroppen lite mer än vanligt! För er som inte vet vad det är så är det typ styrketräning i grupp, då man har en skivstång med olika vikter samt hantlar m.m. man använder. Hittade en liten bild på hur det kan se ut:



Måste tilläggas att vi kände oss sjukt duktiga efteråt! Vi firade genom att gå hem till Cattis och äta lunch bestående av  köttfärssås och spagetti med avokado- och tomatsallad.

Nu blir det sen frukost eftersom jag gick och satte mig vid datorn och jobbade direkt när jag vaknat.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: olivia

jag såg er i går när ni va på väg ut från åhlens:)

2009-01-13 @ 12:29:36
Postat av: maja

Bodypump är sjukt jobbigt, men kul! ;)

2009-01-13 @ 17:05:07
Postat av: emma

Vad kostar era mössor? dom e sjuukt fina =)

2009-01-24 @ 23:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0