Tvätt och fixdag idag!!!

Vilken galen dag! Haha, har tvättat i typ SJU timmar idag! Men nu är garderoben full av rena kläder, skönt! 
Men visst vore det praktiskt och skönt om kläderna kunde tvätta sig själva...gärna vika sig själva också...
Idag har det inte blivit så mkt sticka av, men det kommer det bli imorgon. 

Sen var vi och storhandlade. Är det förresten någon som har tips på goda, enkla, snabba maträtter? Känns som att man aldrig får för mkt av sånt. ;) Asså recept...

Imorgon ska jag och Janna testa ett vatten qigong pass också (ops,ser felstavningen där men är osäker på hur man skriver det :S ) Det ska bli kul att se hur det är. 

Nu ska jag ta och kika på Prison Break, så galet spännande!!!

kram! 
Cattis

Kommentarer
Postat av: Frida

Höhö, har du tvättat i sju timmar? :O

Jag vill inte bli vuxen :P Skulle va praktiskt om man kunde va barn hela livet :P

Nä usch.. det e ju typ bara 5 år kvar tills man blir myndig o allt.. sakta ner tiden.. snälla :P

Kram

2008-10-23 @ 21:09:51
URL: http://fridolajnen.blogg.se/
Postat av: Nina

sådär ja, nu har jag mailat er :')

nu ska jag också se på prison break!

hälsa killarna från "dejtnina" haha , puss!

2008-10-23 @ 21:10:31
URL: http://ninaaas.blogg.se/
Postat av: Cattis Cajate

Ja fy att tvätta så länge!

Njut av att vara barn =)

Kram!

2008-10-23 @ 21:19:46
URL: http://cajate.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej,



Kan man få köpa en mössa av er?

2008-10-23 @ 21:45:18
Postat av: Katja

Svar cattis: Det var min syrra som tänkt att välja media. ;)

2008-10-24 @ 08:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0