SPOTIFY!!

Hej alla..

har idag fått spotify! Jag e såååå sjukt lyriskt. Kan inte slita mig. Det är som julafton!! Just nu lyssnar jag igenom en massa Queen låtar. Kärlek kärlek. Som ni kanske märker, jag kan knappt koncentrera mig och skriva samtidigt.

För er som inte vet så är Spotify en tjänst med streamad musik. Ett musikbibliotek som du lånar låtar från och lyssnar på. Fick nys om detta första gången i våras, men inte haft en invite som krävs för att kunna använda beta-tjänsten. I dagarna släpptes dock den första betalversionen. Läs lite mer om tjänsten på bisonblog.se eller på Spotifys hemsida.

Nej, nu ska jag försöka jobba lite grann med de bilder som Teresia, Cattis och jag tog härom dagen. Hoppas att ni gillar dom. Kan lägga upp ett smakprov om en stund.

Bildredrigering och spotify - here I come!


/Janna


Kommentarer
Postat av: jojjo

hihi det låter superkul! :)

2008-10-09 @ 19:31:35
URL: http://jojesossosicoca.blogg.se/
Postat av: jojjo

hihi det låter superkul! :)

2008-10-09 @ 19:31:35
URL: http://jojesossosicoca.blogg.se/
Postat av: Bisonfredrik

Know the feeling. Även fast jag kört Spotify i betaversion sedan våren 2007 är jag fortfarande lyrisk. :)



Mitt favvoalbum just nu:

http://open.spotify.com/album/5LTkPuFWlQEm1ouiLmz3pw

2008-10-14 @ 02:09:07
URL: http://bisonblog.blogs.com
Postat av: Spotify?

Jag har försökt förstå mig på deras hemsida, utan att lyckas... Visst var det spotify Simon körde med på festen i våras? Det verkar helt grymt! Ge mig lite tips så jag kan komma igång!!! Snygg blogg föresten

/Christine

2008-10-23 @ 14:28:55
Postat av: Janna

Ja precis, det var Spotify. Jag har fått det via en invite, så jag faktiskt inte hur man gör via deras hemsida. Men vad jag förstår kostar det 99kr i månaden eller så finns det en reklambaserad variant som är gratis?



Va kul att du kikade förbi! Fika snart igen kanske?

2008-10-23 @ 14:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0