Rosa Bandet galan

Hej svej.

Jag e helt sjukt trött.
Förstår inte riktigt varför, men så är det. Har ingen som helst engergi. Har dock jobbat idag. Fick lite bra saker gjorda. Blir lite till imorgon igen. Hoppas jag är piggare då.

Ni undrade lite kring varför vi letade klänningar i helgen. Det var nämligen Rosa Bandet gala igårkväll på Globen. Trevlig var det, och roligt att vi alla tre Ca Ja & Te kunde vara där! En bra gala, bra artister och känslosamma inslag. Det kanske var nån som tittade?

Hittade några bilder från kvällen. Vet dock inte riktigt vad jag pysslar med? Haha.




Klänningen jag har på mig var ju en sak för sig. Jag hade planerat att köpa en tyllkjol jag kunde ha under klänningen, men den fanns ingenstans! Som tur va kom Teresia på att vi kunde köpa lite tyll och sy en egen underkjol. Sagt och gjort. Vi gick till Panduro och fick med oss rosa tyll och ett gummiband till midjan, som vi sedan knåpade ihop med hjälp av Teresias symaskin. Det blev ganska bra tillslut, dock lite knöligt och en massa pyssel med att hålla det hela på plats under kvällen :) Här ser ni hela klänningen lite bättre:




Vi tog en massa bilder med Cattis kamera också, så föhoppningsvis hittar hon lite bilder vi kan lägga ut på bloggen. Här ser ni ju föresten hur håret blev också. Uppklippt och mörkare. Tänkte försöka spara ut håret lite nu, e så van att ha långt hår eftersom jag haft det sen jag gick på mellanstadiet ungefär. Saknar det lite.

Nej, nu måste jag koncentrera mig allt för mycket när jag skriver. Kanske ligger jag kvar i soffan och glor på teve, eller tar ett bad? Håller just nu på med en Marian Keyes bok (plöjt de flesta av hennes) och den tillsammans med sängen känns ju också ganska lockande.

Fortsatt trevlig kväll allihop!

/Janna

Kommentarer
Postat av: Malin

hej janna :D

hahaha jag dör!

om du inte redan sätt detta så måste du se :

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article3653378.ab



din pojkvän är allt bra söt han ;)

2008-10-29 @ 22:18:43
Postat av: Nina

Hej janna !

Haha vi har lika namn Giannina & Janna

jag utalas " janina" ,

danny kallar mig ninafina..eller Janne..

haha :)

Ni var sockersöta igår kväll!

Vad gör du ikväll då ? :)

Ha en bra kväll hälsa Danny från nina !

2008-10-29 @ 22:58:10
URL: http://ninaaas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hejsan Janna!!! vilken tur man får att skriva en komentar(första gången) när det är du som bloggar...

Kan inte fatta vilken tur ni har som har så UNDERBARA killar hälsa från mig(A) Träffar ju dom på söndag(hoppas jag) Eran Blogg Är FANTASTISK, väntade hela dagen idag på att ni skulle blogga

Ha en fortsatt trevlig kväll

God Natt!//Alexandra

2008-10-29 @ 22:59:33
URL: http://dalexandras.blogg.se/
Postat av: Guchie

Ni e så fina båda två!! :) Även Teresia såklart! Klänningen va jättefin. Rosa och svart, de kan inte bli bättre! :D Du fattar nog om du kollar min blogg S hihi..

2008-10-29 @ 23:33:35
URL: http://ztiiina.blogg.se/
Postat av: olivia

va fina ni e :)

2008-10-29 @ 23:54:22
Postat av: Sanna

Hej hej! Har du nansin hort att du liknar en kandis? Tycker du ar valdigt lik Evangeline Lilly fran Lost (http://www.imdb.com/name/nm1431940/mediaindex) Hon ar jattevacker sa det ar alltsa en komplimang :)

2008-10-30 @ 01:48:43
URL: http://sanna1986.blogg.se/
Postat av: Frida

Vilken fin klänning :) Och vad fint håret blev!

Hoppas ni hade kul

kramkram

2008-10-30 @ 09:53:17
URL: http://fridolajnen.blogg.se/
Postat av: cecilia

Fin klänning Janna, och jag tycker du har jättefin frisyr:)

2008-10-30 @ 12:19:53
Postat av: Katja

Fina bilder på er alla! snygg klänning och frisyr! =)

2008-10-30 @ 15:04:48
URL: http://katjaae.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej!



Går det att beställa era mössor via mail, och vad skulle dom kosta då?



Kram,

Jossan

2008-10-30 @ 19:38:10
URL: http://jossanstrom.blogg.se/
Postat av: Tim

Du är så vacker, Janna. Förstår verkligen att Danny fallit för dig.

Han är lyckligt lottad.

2008-10-30 @ 20:44:11
Postat av: Susanna

Hej Janna!

Din frilla blev superfin.

Känner du dig piggare idag? Det är ju så mörkt och tråkigt nu. November är kolsvart men sedan blir det ju mer liv i luckan när det blir första advent. Gillar du julen?

Må så gott

2008-10-31 @ 10:55:52
Postat av: sarah

sjuuuuukt fina bilder :) den första var riktigt fin :)

längtar tills jag kan komma iväg och köpa en mössa :D

2008-10-31 @ 22:05:27
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: A

Så vackra ni är ihop du och Danny. Kläningen var ju jätte fin. Hoppas er försäljnig av mössor går bra. Jag kommer beställa en via butikens hemsid då jag int är lyckligt lottad att bo i storsta´n.

Gillar er blogg. Mycke skön Girl Power över den.

A

2008-10-31 @ 23:14:05
Postat av: Simone

Jag tycker att ni är jätte fina.

Vi alla skulle vilja ser lite mer om er som att ni ska fota när ni ser roliga ut det är kul att kolla på :D

2008-11-01 @ 00:18:18
Postat av: Anonym

När ska Danny spela??

Vart ska han spela??

vilken tid?

Kom du också Janna jag vill se dig på riktigt.

Om du kommer så kliv upp på senen ALLA KOMMER TYCKA OM DIG JAG LOVAR

2008-11-01 @ 00:23:06
Postat av: S

Janna var kommer du ifrån??



Och



Chattis var kommer du i från??

2008-11-01 @ 00:51:56
Postat av: Madde

Du är så vacker Janna o klänningen blev ju jättefin på dej. Det värsta är ju att när jag ser bilderna på er blir jag sååå avis på dej. Din pojkvän är sååå snygg, lätt Sveriges snyggaste. Du kan vara lycklig som har honom och han dej förstås. Hoppas mössförsäljningen går bra.

2008-11-01 @ 19:58:06
Postat av: Elina

Shit, va du och Danny är söta tillsammans! <3 ^^

2008-11-02 @ 01:15:22
Postat av: therese

heej janna. kan du hälsa danny från mig. gillar han jätte mycket//krAM THERESE

2008-11-03 @ 13:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0