Phu!!

Sådär... söndags träningen avklarad! Och nu efter det har jag blivit bjuden på middag av Tereisa!
Snart bär det av hemåt för en lugnt kväll. Var på Hem&Villa och Hem2008 mässan igår, så jag har en massa inredningstidningar att plöja igenom. Det var en bra mässa, som gav mig massor av inspiration.

Från och med denna vecka kommer jag inte jobba heltid, vilket är bra för vår lilla rörelse. Så jag hoppas kunna spendera mer tid på mössör, bilder och jakt på ställen att sälja på.

Ska också försöka lägga upp lite bilder på mössorna här, så att ni ordentligt får se hur dom ser ut!


Imorn är det också en väldigt speciell dag!!! Då fyller Cattis år!!!!!!!!!!! Så skriv gärna en liten kommentar och gratta henne!

Ha en fortsatt trevlig kväll.
Kram
/Janna

Kommentarer
Postat av: ElinaLjungberg

Grattis Cattis hoppas du får en toppen födelsedag! ^^

2008-10-12 @ 23:06:43
Postat av: Annie

Grattis Cattis :)

Yeah, ni kan sälja mössor här i Småland. Börjar bli riktigt kallt ;D

2008-10-13 @ 19:52:09
URL: http://curlyysue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0