Mer stickat..


... på favoriten så här långt i Idol.

Såg dessa bilder på Alice på Sofies Modes sajt. Kul att se henne i lite andra kläder än söta klänningar. Även om detta också var ganska sött men med lite edge. Det roliga är ju så klart att det är stickat- än en gång - i mode reportaget.

 















Vilken gillade ni bäst? Jag måste ju säga att favoriten är kragen på bilden längst till vänster. Jag har massa garn som ligger i min korg hemma som jag planerat att göra någonting liknande av. Kanske börjar på en ikväll!  

Tipsa gärna om ni sett något roligt mode-reportage med stickat som kan inspirera!

Här är länken till reportaget med Alice: http://www.aftonbladet.se/sofismode/article3547259.ab

Kram
/J.

Kommentarer
Postat av: A

Söta fina Alice. jag älskar stickat och så är hennes lack känngor på bilden med den röda klänningen bara så läckra, vill ha.

2008-12-05 @ 09:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0