Klipp

Idag är det dags. Nu har jag dragit ut på det alldeles för länge. Jag är en riktig seging på att få saker gjorda ibland när det kommer till mig själv. Hur som helst ska jag klippa mig idag. Äntligen! Och jag ska också försöka lägga i nån färg... vet dock inte vilken ännu. Får konsultera lite med frisören.

Såhär såg det ut hemma hos Teresia igår:



då hon färgade sina ögonbryn.. hihi. Har ni föresten sett dessa bilder på henne? Vi har en riktigt rutinerad tjej att ha o göra med. Teresia har nämligen varit med i både Melodifestivalen och i Popstars :)

 




Hittade även lite gamla länkar om henne under Popstars tiden. Kika här!

Melodifestivalen ser ni här.

Och så en liten video också: Insecure :) Några av er kanske känner igen fler i videon också.


Nej, nu måste jag göra lite roligare saker, som att betala räkningar.
Hade!

/J. 





Kommentarer
Postat av: Frida

åhh.. va det inte oscar man såg på ett litet hörn i videon?? :P

2008-10-27 @ 12:59:47
URL: http://fridolajnen.blogg.se/
Postat av: Guchie

Coolt :) Ruskigt duktig tjej må ja säga!

2008-10-27 @ 13:26:59
URL: http://ztiiina.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag tror oso jag såg oscar(göken), eller ?

Sjukt bra är hon iaf!

2008-10-27 @ 15:29:38
Postat av: Jossan

Teresia, du har en grym röst! Fortsätt kämpa :)

Jättekul att ni startat bloggen tjejer! Skulle också vilja ha en mössa när ni fått ordning på allt :)

2008-10-27 @ 15:36:36
URL: http://jossanhoppsan.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Göken juue :D

2008-10-27 @ 16:56:43
URL: http://cecilianygren.blogg.se/
Postat av: Dagmar

Was ist das?

Erbärmlich dieses Blog.

Danny, ich liebe dich!

2008-10-27 @ 18:56:24
Postat av: Sonia

Janna Heyy!

Jag är ett fan av Daniel. Jag heter Sonia och jag är från Polen. Vet inte hur man tala svenska .:-))) Du har söta bilder på denna blogg ... Besök en gång Polen med Danny. Du är super swing. :-)))

Danny & jag älskar EMD. Hälsningar till dig, Cattis och pojkar.

Incredible blogg ...

Ofta komma hit ...

Puss / KRAM



Sonia

2008-10-27 @ 19:24:04
Postat av: Nina

Hahaha :)

vem färgade teresias ögobryn?

fina var dom iallfall!

Hur mår du då Janna?

IMOORRN FYLLER JAG ÅR ! :D jiiippy!

besök gärna min blogg ! : www.ninaaas.blogg.se

2008-10-27 @ 21:40:49
URL: http://ninaaas.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej. det var jag som skrev om hemsida i ert förra inlägg. Såg att jag glömde skriva med min e-mail så jag gör det nu istället. Skrev ind et i e-post adress så jag hoppas ni ser den :)

2008-10-28 @ 10:21:08
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: alicia

Hej. skulle önska en mer pressentation utav er, vad ni jobbar med, hur gamla ni är osv. Skulle va skoj!! :) sen undrar jag om man kan få köpa mössa,vantar och halsduk utav er? Skulle vilja ha plommon lila! :) kram på er.

2008-10-28 @ 11:28:21
Postat av: Camilla

Hejsan :D

TERESIA! SHIT! har du inte fått skivkontrakt? :O FORTSÄTT KÄMPA! YOU ROCK GIRL! :D jag blev faktikst lite förvånad :) Gryymt bra :)

Hade gött :D kraam :)

2008-10-28 @ 15:52:49
Postat av: Susanna

Janna kan du inte lägga upp en bild på din frilla, är nyfiken hur det gick hos frissan.

2008-10-28 @ 16:25:00
Postat av: Lynn

Hey Cattis o Janna.



jag skulle vilja göra en intervju med er två. de är inge personligt med Danny o Matte elle så utan de är till min blogg som jag driver. jag har intervjuat x antal artister o så. de kan bli skönt att intervjua normala människor som inte har musik i hövvet nån gång... ni kan mejla på [email protected]

2008-10-28 @ 19:53:09
URL: http://lyyn.blogg.se/
Postat av: Veronica

Desesperada blog. Eu sei o sueco, mas não como este blog.

2008-10-29 @ 19:18:11
Postat av: cecilia

Insecure är en grym låt, sitter och lyssnar på den nonstop på youtube;)

2008-10-31 @ 19:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0