Klänningjakt idag...

Hello! Vilket TYPISKT söndagsväder...därför lägger jag in en bild från i somras så man kan drömma sig tillbaka lite...
Vi hade jätteskoj igår, dansade som galningar!!! Och nu ska vi ned på stan och jaga snygga finklänningar, någon som har tips på var man kan hitta en snygg och inte alltför dyr? Va skoj det vore om man kunde sy en själv, kanske borde testa att sticka en, med väldigt täta maskor i så fall, haha! 
Hoppas ni får en mysig söndag, gör något kul så slipper ni tänka på jobb och skola imorrn. 
Kram!
Cattis  


Kommentarer
Postat av: Maria

Funderar på att ta en promenad. Det är ju fin väder idag så. Men tyvärr så måste jag ta och städa upp här hemma. Fick veta nyligen att det ska komma hit folk och kolla mina ventiler i morgon

2008-10-26 @ 12:53:14
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hejsan :)

Jaa, usch vilket väder! Sakna sommaren :O Jag har dock höstlov, så de känns gööttans :P Ingen skola imon då alltså :D känns riktigt riktigt skönt. Man får väl njuta så länge det varar antar jag, ni har väl inte sådant x) Skulle verkligen inte klara mig. :O trist höstväder, kallt och blåsigt.. när allt är jobbigt också skulle jag inte klara mig utan en veckas ledighet. Men men :P Hoppas ni hittar någon fin klänning och att ni får en fortsatt bra vecka! :) Lider med er som inte har ledigt.. Skoj att höra att ni hade roligt igår iaf:) Kraam

2008-10-26 @ 15:04:34
Postat av: Nina

hejsan tjejer!

kul att ni hade roligt!

varför ska ni ha finklänningar? :P

Era killar kommer hem idag ju!

passa på o mys med dom när dom är hemma :D!

Jag träffade dom idag & dom grattade mig i förskott!

fyller år på tisdag & danny sa att han skulle ringa o gratta mig :P

haha ha det så bra pussar// Nina

2008-10-26 @ 16:50:20
URL: http://ninaas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vill du bli veckans blogg? Jag väljer ut en vinnare runt klockan nio ikväll. Lycka till :)

2008-10-26 @ 16:53:58
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Hej! Jag har tänkt att göra om i blogg, men har absolut inga idéer på hur den ska se ut. Har du några förslag? Skulle bli jätte tacksam! Hoppas du får en fin kväll! :)

2008-10-26 @ 16:53:58
URL: http://charlotte3.blogg.se/
Postat av: Nina

såå nu , jag råkade skriva fel blogg adress ;P

puss !

2008-10-26 @ 17:28:31
URL: http://ninaaas.blogg.se/
Postat av: Dessie

Hej på er! Gillar er blogg, underhållande och rolig och så klart gör ni skit-fräcka myssar! :) Men jag saknar en ordentlig presentation av er, vad jobbar ni med, intressen (förutom att sticka :)) jaa sånt smått och gott! Lite kan man kanske gissa sig till men skulle ändå vara kul med en ordentlig presentation! Annars har jag no complains - fortsätt med det ni gör! :D

2008-10-26 @ 18:01:19
Postat av: ;p

Your blog is middling.

Polish girls love Danny, so that most of you do not like. With all respect, but do not have taste. I think that criticism is sometimes needed.

2008-10-26 @ 19:17:23
Postat av: sarah

Härlig bild :)

Ungefär när kommer man att kunna köpa mössorna :) ?

förresten, har ni också lite hölstlov nu eller jobbar ni ?

kraaam ! (y)

2008-10-26 @ 19:34:29
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: Nina

hörrni ...

säg till om ni vill ha hjälp med designen!

jag kan mycket :')

puss & tack för era fina inlägg!

jag älskar dom!

2008-10-26 @ 19:46:38
URL: http://ninaaas.blogg.se/
Postat av: A

Klart du kansticka en tröja. Jaghar vå stickade. n tät i vitt med rosa glittertråd. knäkort. Och en i guld lurexgarn ntstickad. Otoligt porrig med kort underkjol spagettilinne och skyhöga stövlar eller mer sofistikerad med polo oc tajts till.

Tack fö en rolig blogg.

A

2008-10-26 @ 21:24:00
Postat av: Simone...

Är ni i stan och letar efter skor och klänning?

2008-10-28 @ 01:54:47
Postat av: Malin

2008-10-29 @ 17:51:57
Postat av: Malin

oj! det var inte tänkt att skicka ett tomt inlägg, haha.



tänkte bara säga att ni är sjukt söta :)

och fan va rolig blogg :) lär bli stamis nu ;)

puss/M

2008-10-29 @ 17:53:25
Postat av: *Liiisa*

Vilken trevlig blogg :) Kommer läsas varje dag ! Sen måste jag också ha en sån där mössa sen.Sjukt fina och ni är verkligen jätteduktiga :) Fortsätt med det KRAM Lisa

2008-10-30 @ 10:39:27
URL: http://mylifeaslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0