Idol-boks release och loggor

Hej alla glada!

Idag jobbar jag hemifrån - har fått ont i magen och mår illa. Var uppe och snurrade i natt, för jag kunde inte sova. Hemskt! Hoppas det snart går över.

Igår fick vi våra loggor!! Dom är hur snygga som helst. Jag lyckades sy fast två stycken på kvällen innan vi skulle iväg på releasefest. En på min mössa, och en på Cattis. Kanske finns nån bra bild jag kan lägga till här. Vi hade på oss dom när vi kom dit, och därmed fastnade även mössorna på bild! :)

Som sagt, igår släpptes Idol-boken. Skriven av Anders Tegnér som tidigare startade tidningen OKEJ för er som känner till den. Eftersom att våra pojkvänner medverkar i boken tänkte vi passa på att se vad kvällen hade att bjuda på. Det var trevligt, en del folk man känner. Jag och D var så hungriga så vi valde att gå iväg och äta efter en stund, men Cattis o M stannade kvar, så hon kanske har nått skoj att berätta. Hon fick förhoppningsvis också några bilder från kvällen vi kan lägga upp här.

Nu måste jag fortsätta jobba. Kram på er!

/J


Kommentarer
Postat av: Katja

Vad jobbar du med? lycka till! kramar!

2008-10-22 @ 11:29:13
Postat av: Sanna

Hej jag älskar era mössor , jag vill oxå ha en sån :) går dom att köpa?

2008-10-23 @ 17:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0