Hihi..

.. såg just ett roligt klipp. Jag gillar verkligen henns låt, men hon kanske skulle fundera över framträdandet?? :) Kolla in det på aftonbladet.se!

Kom nyligen hem från ett möte på jobbet. Nyss kom herr D hem också, och vi tänkte nog sätta i oss vår goda mat sen gårdagen. Hemmagjorde köttbullar och potatismos med gräddsås och lingon till. Så gott! Inte alltför ofta man gör sånt, men oj va gott det är när det blir av!

Kl 19 ska jag och Cattis träffas för att träna. Hon har nyligen köpt kort på Sats där jag också tränar, så nu ska vi se till att komma i form! Körde mitt vanliga pass igår kväll, så jag hoppas jag orkar idag också. Efter det bär det nog av till Teresia för lite mer stickning. Vi har äntligen fått det garn vi beställt, så nu måste vi komma i fatt lite.

Ikea och Mio blev succé i fredags. Kom hem med ett nytt bord och stolar till vardagsrummet. Dock var det fel på ett bordsben så vi fick åka tillbaka på lördagen, men nu står i alla fall allt på sin plats. Skönt att få lite ordning.

Vi kanske skriver några fler rader under kvällen om vi inte är helt slut efter träningen!

Ha det bäst!
Janna

Kommentarer
Postat av: Katja

Låter ju strålande. Gick träningen bra föresten och vad tränar ni för ngt? Detsamma ha det bra du oxå.

2008-10-20 @ 20:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0