Helloooo! Teresia här...

Gud va kul att alla hittat hit!!!

I dag har jag äntligen stickat klart de små benvärmarna till lilla systerdottern Olivia. Hon blev såååå söt! OCh storasyster Alice vill ha handledsvärmare. Så det ska hon få! Rosa så klart!!!

Vi håller på för fullt med våra mössor med självklart gör vi mer än mössor! Och naturligtvis går det att beställa dom via bloggen här! Vi ska ta fram färger och lite så kan ni inom kort skicka en beställning till vår mail!

¨Måste bara berätta... JAg har ju som bekant en byggfirma och därmed så har jag ju en firmabil. En skruttig liten söt sak, Nissan King cab... En röd... I kväll har jag varit ute hos min lillasyster Josephina och hennes underbara ungar och åkte därifrån utan mina nycklar! Så jag parkerar utanför mitt garage och väntar på att de ska komma med nycklarna till mig för min bil strulade på vägen hem så jag vågade inte åka tillbaka för att hämta... Medan jag väntar kommer en bil som ska fickparkera precis bakom mig. Och KÖR IN I MIG! JAg sitter i bilen och väntar på att denne person ska komma fram till mig som sog bör! Eller hur?! Nej då! Han försöker gå därifrån och jag hoppar ur bilen! Frågar om han tänkte smita och idioten har mage att säga att "det där gjorde väl inget, bilen ser ju ut som fan ändå"! Trodde jag skulle explodera! Det är väl inte upp till HONOM att avgöra vad min bil är eller inte är! GALET! JAg sa till honom att det är nog bäst du parkerar om bilen annars kanske hans front skulle gå sönder när jag åkte... MEn det gjorde väl inget.... HAns bil var ju ändå så ful! Gissa om han parkerade om bilen!? JAPP! hehe!

Nu ska det stickas lite!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Nina

hahaha ojdå!

lycka till med stickningen.

Själv sitter jag här o ska plugga matte -.-

snälla besök min blogg!

www.ninaaas.blogg.se

Jag saknar era pojkvänner , Hahhah :')

era lyllosar!

puuss

2008-10-23 @ 21:02:56
URL: http://ninaaas.blogg.se/
Postat av: Frida

Ni stickar verkligen jättefint :)Sen är det kul att läsa om vad som händer lite här o var :) Så här tänker jag kika in varje dag<33

O vilken fräckis till bilkörare att köra in i din bil o sen klaga på den.. Usch, din bil är säkert jättefin :)

Kramkram

2008-10-23 @ 21:06:55
URL: http://fridolajnen.blogg.se/
Postat av: Maria

Bra att du sa åt han :) Vilket pucko

2008-10-24 @ 06:35:32
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: hanna

hur mycket kommer mössorna att kosta?

2008-10-24 @ 09:08:57
URL: http://www.hannalikeit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0