Hej & Hå!

Hej efter helgen...

sitter på jobbet. Har strögrejer att göra. Har lite lunchpaus för tillfället.

Nu känns det som att saker börjar hända. Vi får hoppas att det håller i sig när nu våra produkter är klara. Tänk om vi står där med 100 mössor klara, och ingen som vill ha dom. Men det kan väl inte hända?? Hoppas inte i alla fall...

Helgen var trevlig. Förkyld ännu, håller i sig länge. Dock har jag äntligen börjat träna igen!!! Hann  med ett varv på lördagen och ett på söndagen. Helt toppenbra!

Nej nu måste jag forstätta jobba så att jag kan åka hem o sticka i god tid. Förhoppningsvis hinner jag förbi Ljungkvist på vägen hem också. Måste ha lite mer garn...

Hade!

/J. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0