Har en mysig kväll här hemma...

Idag har jag (Cattis) ÄNTLIGEN tagit tag i att framkalla lite bilder till riktiga foton. Blir ju så sällan att man gör sånt. 
Men nu har jag fixat ett fint album med massa roliga bilder i. Tänker nog satsa på det som årets julklapp...vad kan bli mer personligt!?!?!

Gårdagen va väldigt lyckad, goda snittar (min favvo är den med tomat, mozzarella och basilika, yum!!!) och härliga drinkar! =)

Pratade lite med Alice och Kevin som är med i Idol, de verkar hur goa som helst och är mina absoluta favoriter! Tycker ni ska rösta på dem ;)

Massa kramar och sov gott! 
Cattis

Kommentarer
Postat av: Maria

nje jag e inte så förtjust i dem faktiskt he he

2008-10-22 @ 23:24:38
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: MeandI

Säljer ni mössorna?

2008-10-23 @ 13:36:36
Postat av: Cattis

Vi kommer snart börja sälja mössorna. Mer info om det så snart som möjligt! Och angående idolerna...ja, smaken är ju som baken =)

2008-10-23 @ 13:47:07
URL: http://cajate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0