hahaha

Jag hann aldrig prata med Teresia på eftermiddagen igår, så jag hade inte hört om bilen förns jag läste det här. Var det fler som skrattade högt än jag ?? Hahaha, vilken snubbe. Det är bra jobbat Tereisa!

Ni skulle se hur denna bil ser ut! Vi måste ju lägga upp en bild på den. Den må kanske inte vara den snyggaste, MEN den har ju faktiskt räddat oss ur några knepiga situationer (skogsfärden på väg till Gotlandsbåten) och har varit en trogen tjänare under ett antal varv till och från Ikea. Då är den värd guld! Dessutom är den ju pimpad med rosa tärningar och guld-rattmuff!! :)

Nu har jag hunnit med att jobba lite grann på morgongen, och är snart på väg till Vatten- mojsen tillsammans med Cattis, måste snart springa hemifrån ser jag. Till kvällen blir det nog lugn och ro hemma i soffan med några garn. Måste appropå det förbi Teresia och hämta någa fler!

Ska träffa en kompis liten sväng på en fika efter träningen också.. ändå på vägen hem. Lika bra att trycka i sig en latte när man förlorat några kalorier på att hoppa runt i en simbassäng, eller hur?!

Måste också säga TACK för alla fina ord från er som läst bloggen. Jag hoppas att ni vill fortsätta läsa och säga vad ni tycker, det är jätteskoj!

Kramkram!
Janna


Kommentarer
Postat av: Maria

Tja man e ju faktiskt lite nyfiken på bilen så känner ni för det så lägg gärna upp en bild :)

2008-10-24 @ 10:56:16
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Katja

Ja, klart man fortsätter läsa en så bra blogg ni har! ;)



Ps: Har oxå en nystartad blogg, men har bara inte hunnit skriva i den så mkt. Kika gärna in och säg vad ni tycker, skulle uppskatta det! =)

2008-10-24 @ 11:40:07
URL: http://katjaae.blogg.se/
Postat av: Nastasija

Det var ju jätte kul att få läsa eran blogg och det är klart att vi ska fortsätta att läsa(= förresten kunde man typ köpa mössor eller så ???? Ni får ha en underbar fredag kväll,kram (x <333

2008-10-24 @ 12:18:14
Postat av: Emma

Det är jätte kul attläsa eran blogg och jag undrar när det går att köpa era superfina mössor???!

Ha det bra!

Kram Emma

2008-10-24 @ 13:00:45
Postat av: Emma

Eran blogg är så underbar ! Janna och Cattis är avunsjuka på er eftersom ni är ihop med Danny och Matte ! Världens underbaraste grabbar ! Älskar Danny och Matte och hela EMd ! Ha det bra!

2008-10-24 @ 15:15:04
URL: http://honkallaseemmiz.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag vill ha en mössa! <3 Kan man köpa? :D

2008-10-24 @ 15:54:29
Postat av: Nina

hejsan Janna!

hahha vilken grej :P

Hoppas det blir kul på det däär passet!

jag älskar eran blogg!

besök gäärna min :')

www.ninaaas.blogg.se

<333

2008-10-24 @ 15:57:03
URL: http://ninaaas.blogg.se/
Postat av: olivia

eran blogg e jättebra!:)

2008-10-24 @ 16:28:34
Postat av: Camilla

Hejsan! :) av någon anleding kom jag in här ;)sry om jag tränger mig på.. det är grymt kul att läsa om allt ni skriver ! Bilen, HAHAHHAHA:D sry men jag e flum x) bra gjort av Teresia iaf (a)kom som sagt nyss in här, men vad är det för mössor? SKITSNYGGA! :D skulle gärna köpt en sån :O attans.. ni säljer väl inte? (a)aja, ni får ha de så bra! :D och fortsätt gärna att blogga för min del ;)btw, era killar är grymt bra på alla sätt:) de är dom som får mig att orka med allt jobbigt som händer. Det låter töntigt, men det är verkligen så.. Jag kan faktikst inte säga att jag är direkt kär. x) Många tjejer är typ det? lite skumt. xD Man har klart en speciell känsla men jag kan inte kalla det kär iaf ;) Jag är iaf evigt tacksam för allt dom gör.. även om jag inte träffar dom så ofta så stöttar dom på sitt sätt:)låter nog knepigt för er xD men det är så.. har haft en jobbig period nyligen. Allt förändras, både kompisar och skolan men av att läsa t.ex Dannys bloggar, att träffa EMD och att leva på gamla minnen är en känsla som inte går att beskriva.. haha, aja fan va jag tjötar. :O vrf skriver jag detta? SRY :O jag är iaf glad för eran skull att ni har så härliga grabbar! Nog om det :) ha en bra eftermiddag:) Kram /Camilla

2008-10-24 @ 16:28:40
Postat av: Olivia

Jag undrar en sak till hur mycket kommer mössorna kosta ungefär?

2008-10-24 @ 16:29:10
URL: http://bullepuff.blogg.se/
Postat av: Camilla

hmm.. funderar på om min kommentar kom med (a)

2008-10-24 @ 16:31:10
Postat av: basyaj

hallo ;))

i'm from poland

I like Danny, EMD and you.

You are the best girl for Danny ;))

2008-10-25 @ 22:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0