Fredag...igen?

hejsvej.

Tiden går fort. Sitter framför teven igen, och det är idol. Går inte tiden lite väl fort? Tyckte att jag satt här och skrev nyss. Även själv denna gång, som vanligt på helgen. Men ikväll kommer faktiskt pojkvännen hem tillskillnad mot förra helgen, vilket är trevligt.

Såhär ser det föresten ut ikväll:


En smoothie, lite frukt och såklart choklad :)

Jag, Teresia, Cattis och Matte var och tränade tillsammans idag. Vi gick på ett boxningspass - sjukt roligt!!! Men skojjaru om vi va trötta när vi var klara. Jag har inte tränat så hårt på mycket länge. Måste tillbaka på ett snart igen.

SJUKT roligt föresten angående Cattis inlägg! Mössorna finns i butik från idag. Vi lämnade in dom igår, och kvinnan i butiken verkade väldigt positiv. Så idag va vi iväg och köpte lite mer garn, för hon ville ha fler mössor på en gång!

I helgen är det Halloween också. Nån som firar? Det jag ska göra är att gå till Skogskyrkogården, där nära och kära är bregravda och strödda, och tända ljus. Har ni aldrig varit där så kan jag stark rekommendera ett besök i Minneslunden. Det är så otroligt vackert med alla dessa ljus som bildar ett enda stort hav.

Hoppas att ni alla mår bra och att ni har en skön helg att se fram emot!

Kram.
Janna

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejsan Janna :)

Låter trevligt :) Jag kom nyss hme från Sthlm fasktikst. (är GBgare) :P första gången jag var där faktikst :O sjukt maffigt måste jag säga (a) Synd bara att jag inte hann se så mkt som jag ville. Vi var inte där så länge.. bara typ en dag. men men, det blir Sthlm någon mer gång kan jag lova. Sköna dialekter kan man ju lugnt säga x) haha :D attans att jag inte såg inlägget lite tidigare bara. ERA MÖSSOR ÄR GRYMT SNYGGA! Hade gärna köpt en.. blir de nåra butiker i GBG tror du? :) lätt att jag ska köpa en iaf :) Aja, hoppas du får en trevlig och bra helg! Hälsa Danniboy :) Kram Camilla

2008-10-31 @ 20:20:59
Postat av: Fanny

Vet du nu hur mycket dom säljs för? :)

Får gå dit och kolla på dom, och antagligen köpa en.

höhö.

2008-10-31 @ 23:43:51
URL: http://fannyzetterberg.blogg.se/
Postat av: Frida

Längst upp i vänstra hörnet.. är det en liten "FRIDAtidning" jag skymtar?? :P

2008-11-01 @ 16:20:00
URL: http://fridolajnen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Utlottning av 1 bloggdesign i min blogg!

Allt du behöver göra för att tävla är att lämna en kommentar.



Vinnaren dras 19:00 ikväll.

2008-11-01 @ 16:32:18
URL: http://secretwordplay.blogg.se/
Postat av: A

Låter som en ganska skn hemmakväll i väntan på killen. Jag ä också chokladälskare. Mörk med Hallon och en kopp svart kaffe. Riktigt bra. Hälsa D.

A

2008-11-01 @ 22:29:19
Postat av: Cajate

Helt i min smak med hallon och choklad! Har du provat passionfrukt? Hur gott som helst!



Javisst är det en Frida. Måste ju hålla oss uppdaterade vad som skrivs om Mister D! :)



/J.

2008-11-02 @ 00:32:35
URL: http://cajate.blogg.se/
Postat av: Nina

Min favvo är marabou mjölkchoklad !

det kan inte bli bättre..höhö :)

Ha en bra dag Janna !

hälsa pojkvännen, pussillikramen!

2008-11-02 @ 11:47:02
URL: http://ninaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0