Dagens

... Teresia har legat i sängen/soffan hela dagen och tittat på tv-shop. Funderingar på att köpa en H2O Vacc. Mycket spännande!

...Cattis o Janna har letat klänningar/skor, haft ont i huvudet och skippat söndagsträningen. ILLA!

...alla tre har ätit Teresias Fajita-rullar. Gott! OCH vi har lyckats trycka klart våra visitkort! JIPPI! Såhär ser bilden vi har använt ut:



Vad tror ni om den? Vi hade i alla fall grymt roligt när vi fotade... och vi hoppas att glädjen kanske lyser igenom lite grann på bilden. Kolla även in detaljen med Cattis nagellack :) Hon e en hejjare på lack av alla dess slag! Så är ni nyfikna på något, fråga henne!!

Nu ska vi dricka te och äta en kaka.




En helt vanlig kvällsritual för min del. Jag e sjukt dålig på att låta bli sötsaker! Om det är någon mer än jag som gillar choklad så måste jag ju rekommendera den ultimata Brownien! Den finns på Chokladfabriken. Så SJUKT god! Men mäktig. Jag orkar aldrig sätta i mig en hel sån själv.

Teresias lillebror e på väg upp hit från Gotland eftersom han rycker in i lumpen imorn. Han kör även upp hennes bil, så sen ska vi åka o hämta flyttkartonger hemma hos min mamma, pappa o syster. Sånt som det nu kan vara dags för mig att ha på min egen vind istället för på deras :)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Maria

Chokladfabriken ligger i stockholm va? E nog lika bra så att jag inte går dit ;)

2008-10-26 @ 20:18:14
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Nina

Vem av er 3 bloggade?

haha :)

skulle vara kul med bilder på er & killarna i lägenheterna , jag är nyfiken på hur Era lägenheter ser ut!

Ha en bra kväll :)

puss // Nina

2008-10-26 @ 20:22:58
URL: http://ninaaas.blogg.se/
Postat av: #elen

bilden är jättefin! :)

2008-10-27 @ 11:18:55
URL: http://heleeeeeeen.blogg.se/
Postat av: Simone..

Är Janna o Cattis mycket med varandra... Puzz

2008-10-28 @ 01:53:36
Postat av: Camilla

Jättefin bild jue :D och man kan inget annat än att älska era mössoor! man vill bara ha ju (a):D coolt me nagellacken också ;) kraam :)

2008-10-28 @ 15:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0