Thailand

Som ni kanske redan har läst i bla. Teresias inlägg här under åker jag till Thailand idag! Wiee! Ska bli helt fantastiskt.
Var faktiskt där i somras också tillsammans med mina föräldrar och min syster. Så det känns väldigt lyxigt att få åka tillbaka dit. Fast denna gång ska vi vara i en helt annan del av landet, vilket känns roligt. Här är några bilder från de veckorna:











För er som bor i Stockholm kan jag ge ett litet tips. Det är nån typ av hantverksmässa i stan (minns inte var, såg på nyhetsmorgon på fyran). Där finns massa roligt pyssel osv. Önskar att det inte va just denna helg. Hade varit roligt att gå på. Skulle finnas pyssel till att sticka, göra smycken och scrapbooking m.m. (vilket verkar skoj men som jag inte riktig är hemma på än).

Ha det gott allihopa! Hoppas att ni får en skön vecka. Ska försöka blogga när jag e där nere, men vi får se hur pass bra det går. Tar inte med datorn, för jag vill ha så ledigt som möjligt.

Ps. Glöm inte att kika på Idol ikväll. Desmond Child ska vara med i juryn och har i veckan träffat idolerna, som ikväll sjunger hans låtar. Alla utom Lars - som inte anser att det är "riktig" rock. Hm.. vad ska man säga om honom. Jag och Teresia funderade på att göra något innehållande en spikpistol efter förra veckans program. Hur som helst, jag tror det blir ett toppen program. Pojkvännen min träffade honom i veckan tillsammans med Andreas Carlsson, och låt mig bara säga att han var HELT lyrisk när han kom hem och nästan pratade sönder öronen på mig! :)

Kramkram
/Janna

Kommentarer
Postat av: alicia

Trevlig resa Janna och Danny! Hoppas ni får det underbart. Vilket jag är säker på eftersom thailand är ett fantastiskt då jag själv varit där. hoppas vi får se bilder därifrån sen. sköt om er och ha det bra.

2008-11-07 @ 11:17:50
Postat av: Emelie

Syfestivalen i Kista antar jag du syftar på. :) Dit ska jaag! Främst för smyckes-biten eftersom jag brukar pyssla med att laga egna smycken, när inte skolan o jobbet tar för mkt tid... :/ Men, kanske det blir nå sticknings-prylar oxå! Ha en underbar resa!

2008-11-07 @ 12:23:32
Postat av: Guchie

Ha en underbar semester nu!! :) Så ni båda är utvilade och brunbrända när ni kommer tebax hehe :)

Ja hörde om de där me Lars å Desmond. Undra om Lars har alla indianer hemma i kanoten lr om några ramlat överbord. Tycker han verkar lite konstig. Men men. Hejja Kevin och Alice, dom är bäst enligt mig iaf :) Men som sagt ha en underbar resa nu!! Sola lite från mig me ^^

2008-11-07 @ 12:35:05
URL: http://ztiiina.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ha det bäst i Thailand, sola mycket, men försiktigt,glöm inte solskyddet, då kräftor inte är lika snygga till färgen som pepparkakor;)

Hoppas ni som sagt får det underbart!



Kram från ett för tillfället -10 gradigt Luleå!

/Jossan

2008-11-07 @ 14:44:52
Postat av: Lovisa

hoppas ni får det jättebra nuu :)

sola lite för mig oxå! ;)



kramkram

2008-11-07 @ 16:25:55
URL: http://lovisahjartadanny.blogg.se/
Postat av: Camilla

Helluu :)

Jag är inte aalls avundsjuk. ;) HOOST vill bara bort hemifrån nu :/ tråkigt höst väder, trist skola och jobbiga prov,läxor. Alla problem och all skit. :/ men men, nu är jag här och det är väl bäst att försöka se allt positivt antar jag? även om allt skiter sig. Efter regn kommer väl solsken? visst? ;D

Med tanke på ngt helt annat kollade jag på "tryggve" häromdan, pogrammet som Danny var med i. Haha, vad kan man säga?

Jag är jätteglad för din skull att du har en kille som Danny :)verkligen!:) OMG.. om man kunde få en sån kille med den personligheten. drömmeer Han verkar så trygg, ärlig och goo.. men ändå cool på nåt sätt :)ååh :) haha, man satt och log hela pogrammet. ;)

Iaf, haha, här sitter jag och drömmer (a) Hoppas ni får en grymt bra resa iaf! Jag har sagt det många ggr nu, men ni är verkligen värda det! :) sol, bad och värme. Det vore ju inte fel om ni tog med lite hem till oss med sen ;) TACK (y)

HA DET BÄST :) Trevlig resa och lycka till med allt! :)

Hörde det med Desmond child förresten x) haha, Danny e sköön xD lite skoj med tanke på att man själv känner så, fast när man träffar EMD ;)Hehe..

aja, hadegöött! Kram /Camilla

2008-11-07 @ 17:27:33
Postat av: Nina

haha :)

jag fattar att danny var tokig när han kom hem !

Hoppas ni får det RIKTIGT RIKTIGT skönt nu!

& njuuut !

bara ni två nu o ni är verkligen värda att få komma iväg såhär.

Pussar // nina

2008-11-07 @ 18:47:44
URL: http://ninaaas.blogg.se/
Postat av: Katja

Hoppas ni får en trevlig semester, det är ni värda! ;)ta hand om er,

2008-11-07 @ 19:23:19
URL: http://katjaae.blogg.se/
Postat av: sarah

söt danny :D ha det så jätte bra på eran semester, danny är verkligen värd en :) <33

2008-11-07 @ 20:15:41
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: Victoria

Ha de skönt i Thailand me din underbara pojkvän. De måste va helt underbart att ha en kille som han. Inte bara Sveriges snyggaste o hetaste. Han har så mkt mer, en grymt fin personlighet också. Njut av vädret, maten o av varandra.

2008-11-08 @ 18:51:04
Postat av: Madeleine

Naaaw haha. Hoppas ni hade en underbar semester, Janna!

2008-11-15 @ 01:33:56
URL: http://chocolatechic.blogg.se/
Postat av: Jennie

På den bilden i mitten från din förra thailands resa där har jag också varit tror jag. Var det en bild från bangkok? Isf har jag vart där hihi. Hoppas ni har det as mysigt och bara bryr er om varandra Btw nu speles Killarnas Jennie let me love you på radion.

2008-11-15 @ 17:10:40
URL: http://knawsebarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0