Stukat fingret, AJ!!!

Igår hände det som inte får hända när man är pysslig av sig...jag stukade pekfingret, haha -tyyyypiskt! 
Kan låta klantigt, men jag skulle springa en hinderbana (inomhus) som min lille brorson fixat. Självklart krockade jag med den andre medtävlanden och det var just då som det knäckte till i fingret. Så idag blir det kurering med zonsalva och bandage. Måste försöka sticka lite ändå, vi har ju lite att göra om man säger så! 

Behöver jag förresten tillägga att jag kom sist. ALLA tre ronderna. Tur man inte är en dålig förlorare. ;)

Hoppas ni haft en skön helg! 

kram!
/C

Kommentarer
Postat av: Camilla

hejsan :D

ajdå.. attans :/ låter la sådär. Usch va iriterande :O hoppas de blir bra snabbt dårå:D era mössor är grymma :) nu måste jag kila till kyrkan :) ha de gött :D kram Camilla

2008-11-02 @ 16:09:13
Postat av: #elen

ajdå! låter inte bra....

2008-11-02 @ 16:11:22
URL: http://heleeeeeeen.blogg.se/
Postat av: Frida

Aj då, det var kanske inte så bra.. "/

Men hoppas det blir bättre snart :)

Btw, era mössor är jättesköna. Jag har införskaffat mig en :)

2008-11-02 @ 19:38:00
URL: http://fridolajnen.blogg.se/
Postat av: Emma

Måste bara säga att jag älskar att läsa era bloggar och har redan bestämmt mig för två mössor :)

Hoppas ditt finger blir bättre Cattis!

Ha det bra!

//Emma

2008-11-02 @ 21:27:24
Postat av: Nina

Krya på dig, & fingret !

det kan ju göra ont , fast det låter fjantigt :P!

haha , kram & ha en bra kväll // nina

2008-11-02 @ 22:00:07
URL: http://ninaaas.blogg.se/
Postat av: elina

hej på er! hoppas allt är bra. kul att läsa eran blogg. tyyyyyypiskt att mösserna är så dyra. känns lite sådär att köpa en mössa för 400 kr! fast jag förstår er självklart, ni måste ju får betalt för de ni gör. men jag har tyvär inte råd. kan ju iof önska mig en i julklapp! är de lika dyra eller dyrare att beställa på nätet? jag bor nämligen i gävle. kram på er sötisar.

2008-11-03 @ 18:26:53
Postat av: Pira

Krya på fingret!

2008-11-04 @ 18:18:53
Postat av: Jossan

Hej!

Hoppas försäljningen av mössorna går bra, och att ni mår bra, trots stukade fingrar m.m :)

2008-11-04 @ 18:35:27
URL: http://jossanstrom.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Krya på dig! Kram

2008-11-04 @ 19:48:48
URL: http://chocolatechic.blogg.se/
Postat av: elin

Hej Janna!

Läste på Ds blogg att ni ska åka till Thailand på fredag! Guuud vad lyxigt. blir sååååå avis på er. fasiken vad skönt. vart i thailand ska ni? ska ni bo på samma hotell? har du varit där förr? mkt frågor. :) jag var där för ett halvår sedan. heeelt underbart land. människorna, maten, naturen. ALLT! :) åk och se mkt, det gjorde vi. finns så mkt att se. kan ge ett tips. åk till phiphi och öarna runt omkring. HEEELT underbart fint!

Lova att blogga därifrån och lägg upp bilder. :)

trevlig resa och hälsa mr D. Puss

2008-11-05 @ 09:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0