Och så försvann vintern.

Utanför fönstret ligger det inte längre snödrivor. Nu syns bara asfalten igen. Jag som hoppades på att snön skulle få ligga kvar några dagar till. Och till helgen är det första advent, vilket innebär att även julstjärnan får plockas fram ur garderoben och hängas upp i fönstret. Jag har även köpt två gigantiska julkulor i silverfärg som ska få pryda utrymmet brevid stjärnan.

Imorgon ska jag förbi mitt jobb och klä en julgran som ska stå i stora entrén, för i nästa vecka ska vi hålla ett frukostseminarie där. Det ska vara fullt med pyssel och mysiga plädar utlagda på bänkar där gästerna ska sitta.

Nu ringde precis Teresia och ville möta upp mig för en promenad till en tygbutik i närheten av mig. Förhoppningsvis kan jag lura med henne på ett fika någonstans efteråt! Kanske ska vi även ta med oss lite garn så att vi kan sticka några nya mössor av garnet vi köpte igår. Vi håller på att ta fram fler av den senare varianten av mössa i olika färger, så håll utkik efter den!

Cattis är nere i Skåne för lite jobb, och jag hoppas det går bra för henne. Därav har hon inte så mycket tid just nu för att skriva här på bloggen. Ser dock fram emot att någon av de andra tjejerna kan dela med sig av vad de pysslar med om dagarna.

Haha, sitter och kollar på "That 70's show" just nu, och de brister just nu ut i en sång! Hahaha!

Funderade på en sak.... såg att möjligheten finns att anmäla någon till Rockbjörnens myspace-pris. Kanske kan vara en idé att göra med någon man känner :)  - http://www.myspace.com/rockbjornensmyspacepris

Ha det gott!
Kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejsan! :)

Ja, USCH på regn och trist väder. Snön gör faktikst att man blir piggare på nåt sätt. Iaf jag, som älskar snö :) men men, så e de.

läser eran blogg varje dag, jag diggar den :D era mössor är också jättefina :) hoppas de går bra med allt:) Vad jobbar du med förresten? ;)

aja, ha de gött. Nu ska jag på gymnasiemässa.. usch va mkt man ska tänka på nu. Dessutom har jag två prov imon, måste alltså plugga innan träningen också. Får se hur jag lyckas.. x) Kram

2008-11-27 @ 17:24:59
Postat av: Anna

Läser oxå eran blogg varje dag. Din pojkvän ska ha en Rockbjörn, han e bäst<333

2008-11-27 @ 19:14:41
Postat av: Nina

tack för en bra blogg ! :)

ha det bra !

2008-11-27 @ 21:09:22
URL: http://ninaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0