Lördagsmorgonens tankar...

Hej alla glada!

Teresia här... Tänkte skriva lite då jag inte varit med i matchen sen Janna kom hem från "ni vet var"-grrr...

Haha!

Mm... Tankar en tidig morgon. Snurrar lite allt möjligt. Men en sak jag vill säga är att SKAFFA REFLEX! Jag kör mycket bil både privat och i mitt företag och det verkar vara en allmän uppfattning att bara för att man går i stan så syns man. DET ÄR FEL! Vet inte hur många jag varit på väg att köra på bara för att de inte syns. När vägen är våt så suger den upp allt ljus från gatlyktorna och man ser nästan sämre än om man kör på en mörk landsväg. Så använd reflex så man får en chans att undvika er!


En annan tanke... I dag ska man alltså pynta järnet inför advent som stundar på morgondagen... Så man ska ner i det härliga trånga förrådet och bassla fram alla prylar. Bara det är ju ett träningspass utan like! Haha... Vet inte hur många gånger som jag försökt att rensa, styra upp och organisera vårt förråd. MEn det blir alltid kaos. Hm...  Och så bprde jag putsa fönstrena... Men vi har ju fönstren mot folkkungagatan så det blir ju skitigt lika fort igen... ÄR det värt det?


Snart är det den 4e december och då har jag min lilla spelning på "Bara vi" här på söder... Och ni är hjärtligt väölkomna! Haha! Hjärtligt? När använder man det ordet?! Hahahahahaha... Kul!


Nu ska det sickas lite! OCh så tycker vi att cattis ska komma hem nu!


Kramisar


Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

Hade varit kyl men bor för långt bort :)

2008-11-29 @ 11:20:33
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Guchie

Håller me Majja där. Hade vart kul å sett dig uppträda. Såg minsan dig på youtube för ett tag sen å du har ruskigt bra röst! Men man blir ju stockholmare framöver (japp mitt inre har bestämt de ^^) så blire nå mer då så kommer man absolut förbi!

2008-11-29 @ 15:16:34
URL: http://ztiiina.blogg.se/
Postat av: Nina

tack för världens bästa blogg !

2008-11-29 @ 22:05:22
URL: http://ninaaas.blogg.se/
Postat av: Susanna

Håller med det är helt hopplöst att se folk utan reflexer. Tänker också på djurägare som rastar sina hundar och inte bär reflex, varken hunden eller ägare syns i mörkret. Livrädd att man nån dag kör över någon för att de inte kan investera i en liten reflex bara!

Bra blogg och uppdatera gärna oftare:)

2008-12-01 @ 08:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0