Lördagsmorgon och....

... SNÖ!

Fy va mysigt! Och idag är planen dessutom att träffa mamma och inhandla lite blommor och annat fint som vi sen åker hem till mig med och ska sitta och pyssla med. Tänkte fixa i ordning min egen adventsljusstake! Jag var på bomässan i Älvsjö lite tidigare i höst, och där köpte jag jättefina siffror som jag ska hänga på ljusen med hjälp av typ läderband. Min mamma är väldigt pysslig av sig, vilket jag nog ärvt av henne, och har alltid bra idéer.

Men nu måste jag gå och lägga mig i badet om jag ska hinna med det. Jag läser en jätte mysig bok, och jag älskar att bada, så det är en toppenbra kombination. Dessutom finns det inget mysigare än att göra det när det är kallt och ruskigt ute. Vet ni föresten vad boken heter? Den heter "Livets aviga och räta" och handlar om en liten garnbutik i New York! Haha, va jag skrattade när jag såg den på Pocket Shop på Arlanda. Jag har inte kommit så långt ännu, men den verkar mycket lovande. Så det är ett boktips till er som vill kika in i stick-världen.

Bjuder på några bilder från det fina vintervädret i Stockholm idag:










Och så en bild på morgonens frukost ...



Hoppas ni alla får en fin dag!
KRAM
/J.

Kommentarer
Postat av: Emma

Mums! Älskar lussebullar :)

Är det Pip och Miramis? Är kattälskare ;P

2008-11-22 @ 10:49:44
Postat av: Camilla

haha, mysigt :D det är snö i GBG med :O lite chockad faktiskt :P men WE LIKE :D aja, nu måste jag ta en dusch, kankse blir jul på Liseberg sen? får se :) hoppas du får en bra dag du med :) kraams

2008-11-22 @ 10:51:08
Postat av: Maria

söta kissekatter. Jag älskar katter.



En sak jag verkligen gillar är att krypa ner i ett varmt bad med en bra bok. får mig att slappna av

2008-11-22 @ 11:26:11
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

åh vilka söta kissekatter :))

älskar snön, så mysigt nu när det börjar närma sig jul :)



gillar eran blogg! läser varje dag :)

kramkram

2008-11-22 @ 11:35:07
URL: http://lovisahjartadanny.blogg.se/
Postat av: Annie

Janna, jag måste bara fråga dig en sak. Har din mamma varit lärare en gång i tiden? För jättelänge sedan alltså.

2008-11-22 @ 11:42:23
URL: http://curlyysue.blogg.se/
Postat av: olivia

söta katter:)

2008-11-22 @ 13:37:11
Postat av: olivia

söta katter:)

2008-11-22 @ 13:37:43
Postat av: Guchie

Ohhh ni har lika underlägg som jag har :D Visst e dom bra!! Har köpt ett dussin till nu oxå (fanns bara i flerpack :/) i fushia.. sååå fina ^^ hihi. Mysigt me bad! Dock har ja aldrig tid för de.. Får skaffa mig ett jacuzzi badkar när ja flyttat lr nå ;P Me bubblor och levande ljus (ingår ju iofs inte i badkaret Skrsatt) och nå myspysmusik i bakgrunden. Kan inte bli härligare!! Kul me snö om man gillar de. Själv avskyr jag de, ska ja lasta vår på ett flak å köra ner till er? ^^

2008-11-22 @ 14:16:50
URL: http://ztiiina.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hahahah! Ni har ju mer snö än vad vi i Norrland har för tillfället..

Ha en bra helg!

Kram,

Jossan

2008-11-22 @ 14:38:47
URL: http://jossanstrom.blogg.se/
Postat av: Vicky

Fina bilder! o nu blev man jue sugen på ett bad oxå. Vad hände me bilderna från Thailand? Du sa att du skulle lägga upp nåra. Skulle va jättekul o se! katterna är fett söta.

2008-11-23 @ 11:17:40
Postat av: Annie

Jaha, okej =)

Haha, ja. Jag har hört det (: Min bror berättade att ni snackade en hel del för några år sedan.. du kommer säkert inte ihåg. Men han blev paff när han såg dig och Danny på en bild tillsammans, så han skrek typ; "JANNA?!?! :O"



Ha det bäst :)

2008-11-23 @ 17:07:45
URL: http://curlyysue.blogg.se/
Postat av: Nina

haha sånna underlägg har vi med :)

fina kissar !

kram!

2008-12-02 @ 17:34:22
URL: http://ninaaas.blogg.se/
Postat av: Jessica

Naw, villka söta katter :)

2009-06-13 @ 18:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0