Jobbet

Hejsvej!

Sitter på jobbet och tar en liten kaffepaus. Måste det känner jag för att hålla igång ordentligt. Har varit så trött på senaste tiden. Även om det blivit något bättre efter resan.

Tjallamalla ringde igår och ville ha in fler mössor! Jippi! Så nu bär det av idag eller imorgon med en ny laddning, så snart vi lyckats skriva ut fler taggar/visitkort att sätta fast på dom. Jag har fem klara mössor liggandes i en fin lite påse brevid mig vid skrivbordet just nu... :)

Nä nu måste jag jobba vidare. Ha det gott!
Kram från Janna

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad roligt att det går å bra med eran mössförsäljning :) Skulle jättegärna vilja köpa en, dom ser så grymt mysiga ut. Får väl ta och införskaffa mig en nu när det kalla vädret har kommit ;)

Vad jobbar du med förresten? (förutom att sticka mössor)

Kram

2008-11-19 @ 14:54:54
Postat av: Maria

Förstår inte hur ni hinner med att sticka så många mössor! Men fina är dom iaf:) jag har oxå funderat över vad ni jobbar med, alla tre?

2008-11-19 @ 15:54:17
Postat av: Jossan

Vart brukar ni köpa erat garn på internet alltså, har inte hittat det nånstans i butik..

Kram!

2008-11-19 @ 16:20:29
URL: http://jossanstrom.blogg.se/
Postat av: Camillla S

Det värkar gå väldigt bra med försäljningen av mössorna ! =)

2008-11-19 @ 16:44:44
URL: http://emdlovers.blogg.se/
Postat av: elin

hej. skulle gärna vilja l´veta lite mer om er? vad ni jobbar med o så? vet att många vill veta de. så snälla, skriv lite om er! kram

2008-11-19 @ 16:57:50
Postat av: Camilla

Jaa! :) skoj att de går så bra med försäljningen :) kaffepaus är ett måste ju ;) ha de gött :D Kram

2008-11-19 @ 17:38:08
Postat av: Nina

vad kul att det går så bra med mössorna !

Men du Janna !

en fråga ... - vad jobbar du med ? :)

& Vad jobbar cattis & teresia med?

vore kul o veta :D

kram!

2008-11-19 @ 17:50:43
URL: http://ninaaas.blogg.se/
Postat av: Madde

Kommer de några bilder från Thailand? de skulle vart kul!

2008-11-20 @ 14:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0