HEMMA!

Hej allihop!

Har precis suttit och läst igenom bloggen och alla kommentarer som ni läsare lämnat. Sjukt roligt att se. Och visst har Teresia gjort ett bra jobb medan vi andra varit borta?

Hur som helst har jag och Danny haft det helt underbart i Thailand. Vi har solat och badat, promenerat runt, ätit supergod mat (vårrullar och kyckling m cashewnötter) och druckit ett antal fruktshakes! Vädret var inte så bra de första tre dagarna. Det var varmt, men det var mulet och regnade lite. Men sen blev det strålande sol och väldigt varmt. Det gick inte att vara ute om man inte låg under ett parasoll i stort sett. Bara promenaden ner till stranden var en pärs! :) Hade dock gärna varit borta längre.. en vecka är lite lite. Då hade vi kunnat åka runt lite på öar m.m., men nu orkade vi inte engagera oss i det riktigt. Kan se om jag hittar några bilder att lägga upp sen när jag fört över dom från kameran till datorn.

Just nu sitter jag i köket och skriver, för Frida-tidningen är här hemma hos oss och gör ett reportage med Danny. Hoppas det blir bra och att de inte letar fram dammråttorna i hörnen ;)

Satt hos Teresia och stickade färdigt min första mössa efter resan. Det har kliat i fingrarna under veckan! Men nu e jag i full fart igen.

Kollade föresten in på Tjallamallas hemsida med mössorna som nu finns uppe, som tjejerna skrivit om. Sjukt roligt!
Direktlänk till shopen är:  http://shoppa.tjallamalla.com/

Hoppas ni alla andra har haft en toppenvecka också. Själv ser jag nu fram emot advent och första snön. Älskar julen!

Kram




Kommentarer
Postat av: Nastasija

hihi` bra att det blev bra väder till slut och häligt att hör att du och Danny hade det bra och massa kuL i Thailand. <333kram

2008-11-17 @ 12:35:09
Postat av: Niiina

hoppas ni hade det superskönt i thailand !

puss // nina

2008-11-17 @ 13:23:17
Postat av: olivia

hoppas ni hade trevligt i thailand:)

2008-11-17 @ 14:23:46
Postat av: emelie

jag vill se massa häriga bilder! :)

2008-11-17 @ 14:53:27
Postat av: Michan

Kul att man kan köpa mössor nu , ska verklgien önska mig en i julklapp haha , hoppas ni ahde de fint..

Kram

2008-11-17 @ 14:54:09
URL: http://minemane.blogg.se/
Postat av: cecilia

Vad kul att det blev en så lyckad resa! Vore jättekul om vi fick se lite bilder:)

Som michan ska jag oxå önska mig en mösa i julklapp, dom är jättefina!

2008-11-17 @ 16:00:39
Postat av: elin

skönt att ni har haft det bra, ska själv till thailand i januari :)

2008-11-17 @ 16:06:23
URL: http://elinbyelin.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad bra att det var kul i Thailand :)

Jag tycker oxå att ni borde få liite längre semster.. för jag håller med om att 1 vecka är lite lite.. iaf om man ska till thailand

Men hoppas repotaget till Frida blir bra :) Prenumererar på den :) Läängtar <33

Kram

2008-11-17 @ 16:32:26
URL: http://fridolajnen.blogg.se/
Postat av: Jossan

Välkommen hem!:)

2008-11-17 @ 16:38:42
URL: http://jossanstrom.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej på min önskelista står en av era mössro högst upp :D. Tkr dem är as snygga. Lite dyra bara..men förstår varför ;). Synd att det regnade dem 3 första dagarna men roligt att ni har haft det bra. Vart bodde ni? Kram Jennie

2008-11-17 @ 17:44:40
URL: http://knawsebarn.blogg.se/
Postat av: Camilla

hallooj:D

Borta bra men hemma bäst? right? ;)njaa, vet inte om jag alltid håller med faktikst men iaf, i längden :D Välkommen hem och hoppas ni haft det bäst!:)

nu måste jag kilaa :P KUL ATT DU BLOGGAR :D Teresia har gjort ett grymt jobb ja! :D (y) Kraam

2008-11-17 @ 18:05:35
Postat av: Katja

Härligt att höra att ni haft det bra på semestern. Ni är verkligen värda beröm alla ni tre, vilket jobb ni lägger allt på det där. Ni alla gör ett fantastiskt jobb med stickade mössorna. Kul att se att det ger resultat.



Ps: Fråga till alla er: Föresten hur fick ni ideen till det? ska ni satsa också ngt till våren också ( egen designade smycken, kanske?)

2008-11-17 @ 22:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0