Hej alla glada!

I dag så är äntligen trion i stan igen! Nu är alla hemma! Cattis är hemma från skåne och Janna från Thailand! Så nu ska det stickas, bloggas och drickas te i stora lass! 

Ang idol. Nej det var synd att Robin åkte. Han är väl kanske inte bäst vad jag tycker men inte är han sämre än Anna och Johan. De 2 var bra i början men de utvecklas inte på samma sätt som de andra enligt min mening. Jag har ju i varje fall lite erfarenhet av musiken så att säga ;-) Det jag och resten av cajate hoppas är att få se Alice och Kevin i final. Så det är bara att fortsätta rösta på dessa underbara små fåglar och hoppas att alla andra gör samma som vi. 

Just nu sitter jag och tittar på True Lies på 5an och jag är ju en liten sucker för härligt macho action! Haha! Och denna film har jag sett säkert 10 ggr och den är så himla kul! Och man skulle ju kunna dö för Jamie Lee Curtis ben!!! Snacka om välsvarvade!

Jag har en liten grå kisse som ligger grensle äver armstödet här på soffan och sover... Lilla Björn närmare bestämt och hon är så söt! Och apropå kissar så är Miramis och Pip väldigt glada över att mamma och pappa är hemma igen! 

Ja det var det... Nu ska jag fortsätta titta på film och sticka på min mössa!

Kram på er

//Teresia  

Kommentarer
Postat av: sarah

Jag tycker också att Alice är bra ! :)

2008-11-15 @ 23:25:05
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: olivia

jag ser också den filmen:P

2008-11-15 @ 23:37:48
Postat av: Amelia

Varför ställer du inte själv upp i Idol? Du är jue grymt bra på o sjunga!

2008-11-16 @ 11:36:28
Postat av: Camilla

Håller med dig om Idol :) och btw, KUl att alla är hemma nu:D

Hoppas du/ni får en bra Söndag med:) Själv ska man plugga, sova och på kalas. Kanske tar jag en promenad med EMD musik i öronen också :D lite frisk luft skadar väl inte? Dessutom e ju vädret knon:) Kraam

2008-11-16 @ 12:03:51
Postat av: Nina

vädret är ubte det bästa precis , var i stan hela dagen

det snö/regnade hela dagen , uusch!

hoppas du mår bra , :)

kraaam // nina

2008-11-16 @ 16:59:49
URL: http://ninaaas.blogg.se/
Postat av: Katja

Ja, håller med Kevin & Alice är riktigt bra!

2008-11-16 @ 18:13:04
Postat av: Emma

Sicket sött litet namn? Någon bild kanske? :)

Är en riktig katt älskare x)

2008-11-16 @ 19:34:14
Postat av: cecilia

Vad kul med lite fler blogguppdateringar! Hoppas J&D hade det bäst i Thailand och C&M i skåne.

Och Teresia, din låt Insecure är bara så bäst! Lyssnar på den den hela tiden :)

2008-11-16 @ 20:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0