Tio nystan har anlänt!

Idag har ÄNTLIGEN våra efterlängtade, supersnygga, gråa garner anlänt.
Jag längtar efter att träffa Teresia som har hela härligheten hemma hos sig. Får lägga upp bilder sen.
Vilka är förresten era favoritkakor? Själv har jag Ballerina som en storfavorit men skulle vilja testa lite nya sorter. Perfekt att ha hemma såhär i mörkret om man blir fikasugen eller får besök av en kompis. (Hehe, ska inte skylla från mig för mkt, Kakmonstret är mitt andranamn...)

Kram kram!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Nina

haha jaadu , samma här ..

i'm a kakmonster !



Kakor är bäst fast onyttigt , men vadå?

man lever bara 1 gång ? ;)



min favorit är drömmar & ballerina!

MUMS !

2008-12-03 @ 17:36:49
URL: http://ninaaas.blogg.se/
Postat av: Jossan

Mina favoritkakor är typ nån slags smördeg fyllda med hallon eller jordgubbsylt, doppade i socker.. HAHAH, ingen sockerbomb alls inte;)

Men du, när du/ni beställer garn på internet, vilken sida beställer ni ifrån då? Har inte hittat det där garnet till Åremössan i en endaste affär!:(

2008-12-03 @ 18:42:07
URL: http://jossanstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej hej. Jag vet inte om ni har skrivit det här i något tidigare inlägg. Men i vilka butiker kan man köpa era mössor? :) Super fina!

2008-12-03 @ 20:10:41
Postat av: Anna

Ballerina e sjuukt gott. En väldigt onyttig sak är mariekex som man smetar nutella på!! mmm, såå gott och såå onyttigt. Fina mössor ni stickar. Ska se om man kan få tag på en på något sätt...

2008-12-05 @ 13:27:49
URL: http://annasareblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0