Mössor i butik!

Hej!

Idag har vi varit och lämnat fler mössor till tjallamalla på Bondegatan. Hon skulle också skicka ner ett par till Malmö. Wiiee! Så vi hoppas att de snart ska få komma till en ägare som gillar dom lika mycket som vi gör. Dessutom lämnade vi in tre av nya modeller. Dumt nog fotade vi dem inte innan vi lämnade in dem. Men jag ska snart göra en till av den ena snart och så har jag en av de andra hemma...

Teresia har blivit sjuk stackarn! I natt hade hon 40 grader feber!! Så vi säger Krya på dig till henne och hoppas att hon är på benen snart igen eftersom julafton snart är här och hon ska hem till sin Gotlands familj (vi är hennes Sthlmsfamilj såklart :) )

Nu kommer min mamma och pappa på besök och ska fika, så nu måste jag sluta.
Ha en fortsatt mysig lördag!

Kramkram
Janna

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejsan Janna :D

Trevligt med nya mössor! :)

själv har jag städat HELA dagen och blev nyss klar med pepparkaksbakning också. En hel plåt överfull, typ ett berg (a) usch, jag känner mig helt psykisk sjuk efter dagen (A) har inte hunnit äta än heller och mina händer ser ut som russin.. x) sen blir det in med granen och upp med tomtar ;) SHIT va duktig jag känner mig.. men eftersom pappa inte mår bra får man väl hjälpa till, dessutom fick man ju lov igår, så en dag på lovet kan man ju vara extra duktig ;) kanske tilloch med hinner träffa kompisar senare ändå, så vrf klaga liksom? :) aja, ha en fin Lördagskväll du med och GOD JUL! :D kram

2008-12-20 @ 18:55:26
Postat av: Katja

Detsamma, hoppas ni får en fortsatt mysig lördagskväll! =)



Hoppas ni alla får en riktigt god jul!



2008-12-20 @ 20:26:50
URL: http://improveme.se/katja
Postat av: A

Krama T från mig. Inget kul att vara sjuk heller.

Hoppas du fick en härlig stund med dina föräldrar. Det är värdefullt. Min pappa gick bort för ett antal år sedan och man ångrar att plugg, jobb och annat ibland tog över istället för att träffa dem. Så ta vara på dem så länge de finns för dig.

A

2008-12-20 @ 21:57:08
Postat av: ulrika

Kul att du tycker det! Snygg profilbild!

2008-12-21 @ 00:07:54
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: Nina

Krya på dig teresia !





tack för bloggen Janna !

KRAM& GODNATT!

2008-12-21 @ 01:31:20
Postat av: Karin

Vore kul om Janna la upp bilder från Thailnad, vill gätna se ochd et tror jag inte att jag är ensam om :)

2008-12-21 @ 20:03:40
Postat av: Elin Olsson

Jag är jätte intresserad av att köpa en mössa tycker de är jätte fina! Hur ska jag bära mig åt för att få köpa en mössa om man inte befinner sig i stockholm eller så?



Med Vänliga Hälsningar

Elin Olsson

2008-12-21 @ 21:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0