Måndagstrött

Hej alla efter helgen!

Skulle ha bloggat i lördags kväll, men då kunde jag inte logga in... sen har allt bara gått i ett och jag har inte suttit vid datorn alls! Var hos mina föräldrar på middag i lördags i alla fall. De har precis byggt om sitt kök och fått det väldigt fint! Mysigt att hinna träffa dom en lite längre stund. Tyvärr var inte min syster hemma, hon ränner mest runt nu förtiden och träffar kompisar m.m. :)

Igår var jag och pojkvännen på stan en sväng och försökte fundera lite grann kring julklappar. Köpte inga men lyckades fundera ut lite bättre vad jag vill ge bort. Därefter svängde vi förbi Katarina kyrka för att lyssna på en av de årliga adventskonserterna. Mycket mysigt. Sen hade vi egentligen tänkt gå hem och baka lussebullar, men lyckades inte få i ordning middagen förrän kl 22. Så vi skippade det och såg senaste Batman-filmen istället.

Hade tänkt att jag skulle fortsätta leta julklappar idag, men det blev aldrig så eftersom jag behövde svänga förbi jobbet en stund och förbereda inför morgondagens frukostseminarie. Ska vara där kl 7!!!! Härligt? Nja... men trevligt ska det bli. Förhoppningsvis slutar jag rätt tidigt så att jag hinner fylla resten av dagen med andra roliga saker.

Träffade föresten en vän som nyligen flyttat upp till Stockholm i lördags också. Försökte lägga upp en liten bild på henne här, men man ser kanske inte så mycket? ;) Hade tyvärr inga bilder på oss ihop.


Superskoj, då får vi lite mer tid att ses. Vi gjorde praktik ihop förra året, och det var så vi lärde känna varandra. Nu till jul kommer dessutom fler av mina vänner tillbaka till stan efter att ha pluggat på annan ort . Saknar dom massvis, och det går ofta alldeles för lång tid innan man ses. Så nu under julledigheten får vi ses massvis och ladda på för kommande termin.

Nej, nu ska jag uppta stickandet. Har inte rört varken garn eller stickor på hela helgen.
Ha det gott!
Janna

Kommentarer
Postat av: nina

tack för bloggen Janna :)

alltid kul o höra vad du sysslar med på dagarna!

En liten fråga bara ...vad jobbar du med? :D

2008-12-01 @ 20:26:26
URL: http://ninaaas.blogg.se/
Postat av: nina

tack för bloggen Janna :)

alltid kul o höra vad du sysslar med på dagarna!

En liten fråga bara ...vad jobbar du med? :D

2008-12-01 @ 20:26:53
URL: http://ninaaas.blogg.se/
Postat av: nina

Kul & få höra vad du sysslar med på dagarna :D

men du , en liten fråga baara :) ..

vad jobbar du med?

kram nina !

2008-12-01 @ 20:45:56
URL: http://ninaaas.blogg.se/
Postat av: nina

Kul & få höra vad du sysslar med på dagarna :D

men du , en liten fråga baara :) ..

vad jobbar du med?

kram nina !

2008-12-01 @ 20:46:11
URL: http://ninaaas.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej kul att höra vad ni gör på dagarna :). Fick min mössa idag å jag bara ÄLSKAR DEN! Tack för att ni stickar dem as mysiga är dem :D

2008-12-01 @ 21:10:49
URL: http://knawsebarn.blogg.se/
Postat av: Camilla

trevliigt att du bloggar :D WELIKE :Dhoppas allt är bra med dig :) efter en go helg är jag hyfsat utvilad faktikst. Känner mig duktig (a)I helgen var i kyrkan, städade hela mitt rum och lite av huset, gjorde det julfint, slappade, hade myspys adventsfika me släkten och ägnade mig en del åt föräldrarna. Snacka om att jag mådde bra efter det! :D Jag älskar att göra andra glada och jag mår bättre av det själv. ;) Lite tid åt föräldrar, kompisar och släkt skadar ju inte. :) Man ska vara rädd om dom man har..

aja, haha :P jag låte rju som någon j*vla.. jag vet inte vad xD men iaf :) hehe, ska sluta tjöta. Hoppas du får en fortsatt bra vecka! :) Krams

2008-12-01 @ 21:31:17
Postat av: Camilla

Attaaaans! skrev värsta lång kommentar, så kom de inte med x) kan ju pröva om de kommer nu, verkar vara nåt skumt me bloggen :P iå för sej va de ointressant.. aja, ha de så bra! :D kram

2008-12-01 @ 21:33:28
Postat av: Sofia

Hejsan :)

Undrar bara om ni har tröttnat på Thaimat nu när ni varit i Thailand? FÖr annars tycker jag att du och D är väldigt välkomna till min mammas thairestaurang i södertälje(weda,morabergs industriområde) för jag praoar där nu i 2 veckor! :D

Puss! Hälsa D :)<3

2008-12-01 @ 22:45:11
Postat av: Sofia

Hejsan :)

Undrar bara om ni har tröttnat på Thaimat nu när ni varit i Thailand? FÖr annars tycker jag att du och D är väldigt välkomna till min mammas thairestaurang i södertälje(weda,morabergs industriområde) för jag praoar där nu i 2 veckor! :D

Puss! Hälsa D :)<3

2008-12-01 @ 22:45:12
Postat av: Sofia

Hejsan :)

Undrar bara om ni har tröttnat på Thaimat nu när ni varit i Thailand? FÖr annars tycker jag att du och D är väldigt välkomna till min mammas thairestaurang i södertälje(weda,morabergs industriområde) för jag praoar där nu i 2 veckor! :D

Puss! Hälsa D :)<3

2008-12-01 @ 22:45:15
Postat av: Julia

Jag undrar som många andra redan frågat, vad jobbar du med? ;D haha

skulle vara kul att veta =)

Sen undrar jag också om det kommer nå bilder från thailand snart? ;)

hoppas du har de bra, och hälsa pojkvännen din =)

2008-12-02 @ 13:47:38
URL: http://juliaohlund.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hej! Undrar oxå om de kmr nåra bilder från Thailand snart. Skulle va jättekul och se. Hälsa din snygga pojkvän så mkt.

2008-12-03 @ 21:47:33
Postat av: A

Låter som du har fullt upp. Kul med kompisar man får lite mer tid över för. Jag slutar snart plugga och tar min examen och kommer lämna en massa kompisar som flyttar tillbaka till olika delar av ladet. Lite tråkigt tyvärr. man lovar innan att hålla kontakt men vet ju hur det blir.

Kramis på dig och D-boy

2008-12-05 @ 09:16:12
Postat av: Martina

janna! vad kul att läsa er blogg! men lite dåligt att vi inte lyckats hamna på kort tillsammans än, det får vi fixa!:) riktigt trevligt med fikan, det gör vi om snart!!

mössorna är ju verkligen skitsnygga, får man specialbeställa en?:)

hörs snart! kramkram (inflyttningsfesten är på lördag förresten, kom kom!)

2008-12-07 @ 23:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0