Just det!

Idolfinalen har ju ägt rum, och såklart var den bra som väntat. Vi satt med sushi och cola framför teven och hejjade. Och gissa om vi blev glada när både Alice och Kevin hade på sig vår mössa i ett av inslag! De båda hade varit värdiga vinnare. Tror att de båda går en lysande karriär till mötes. 

Teresia har ju börjat göra naglar igen och hon provade på mig här om dagen :) Hur fint som helst. Eller vad säger ni?




Det känns otroligt lyxigt måste jag säga. Och självklart också ovant. Körde på ett genomskinligt lack nu, men kanske bättrar på det till någon mer julig färg i nästa vecka?

Någon mer än jag som längtar till julen? Har varit redo att skriva julkort i flera dagar nu, och igår när jag plockade fram allting och verkligen skulle sätta mig och skriva så var min braiga kalligrafipenna borta! Sen när jag skulle lägga mig kom jag på att jag kanske hade lagt den i min datorväska.. och vips där va den! Så nu blir det skriva av ikväll, eftersom de ska skickas imorn. Ska också ta och köpa julgran inom de närmsta dagarna. Tänkte ställa den på balkongen ett par dagar innan den får komma in, för vill ju inte ha den upp alltför tidigt innan julafton.

Nä nu MÅSTE jag gå. Ha det gott allihop!
Janna

Kommentarer
Postat av: Camilla

Goott med lussekatter :D (förra bloggen) det såg riktigt gott ut ju:) tjusiga naglar också. Hon verkar ju vara proffs den där Teresia ;)

Jag längtar också efter julen, men det är ju typ snart? SHIT :D tiden går så snabbt, helt sjuuukt. Aja, hoppas ni får en bra jul! ska se om jag kan komma upp te Sthlm å köpa mig en mössa.. roligare att se dom i verkligheten innan man köper :) ha de göttans:) kraams

2008-12-15 @ 15:14:04
Postat av: Camilla

Juste Idolfinalen.. håller med! asså shiiit. Dom var grymma båda tvåå, kan fortfarande inte säga vem som sjöng vinnarlåten bäst. Dom förmedlade verkligen känslor på olika sätt, och det var sjuukt bra. Båda kommer nog att lyckas:) Allting går om man vill? visst? (a)

Jag la faktiskt märke till mössorna ;) GRYMT snyggt :D kram

2008-12-15 @ 15:17:42
Postat av: Jossan

Vi hade marknad på skolan, och våran slöjdlärare skulle köpa en mössa till sin dotterdotter av en som sålde "åremössor"



Flickan: Mormor, en sån här mössa vill jag ha!

Agneta: Tycker du att den är snygg?

Flickan: Jaaa!

Agneta: Jaja, Kevin i Idol har ju en sån mössa!

Säljaren: Ja, och Alice, dom var jättesnygga!

2008-12-15 @ 16:49:51
URL: http://jossanstrom.blogg.se/
Postat av: Katja

Tjusiga naglar. Riktigt duktig och proffsig är hon på det hon gör.

2008-12-16 @ 16:52:14
Postat av: olivia

va duktig teresia e! jättefina naglar!

2008-12-16 @ 17:56:18
Postat av: Nina

Hoppas det blir en mysig jul hemma med D o familj..



Dina naglar blev tjusiga.. ska tipsa mamma om att gå till Teresia, hon älskar att ha fina naglar hon med :) !

Själv har jag köpt ett supersnyggt rött-rosa nagellack på make up store.. det var på rea, så det kostade 79 :) !

fynd är bra !



God jul !

2008-12-16 @ 19:40:46
URL: http://ninaaas.blogg.se/
Postat av: Nina

Hoppas det blir en mysig jul hemma med D o familj..



Dina naglar blev tjusiga.. ska tipsa mamma om att gå till Teresia, hon älskar att ha fina naglar hon med :) !

Själv har jag köpt ett supersnyggt rött-rosa nagellack på make up store.. det var på rea, så det kostade 79 :) !

fynd är bra !



God jul !

2008-12-16 @ 19:42:49
URL: http://ninaaas.blogg.se/
Postat av: A

Så läckert det blev. Själv jobbar jag inom barnomsorgen och det funkar liksom inte. vill ju inte klösa de små liven.

Men någon gång så visst skulle det var kul med riktigt långa och snygga naglar.

2008-12-18 @ 11:12:28
Postat av: Dafina

mkt mkt fiint!_:D

2008-12-18 @ 21:42:23
Postat av: Dafina

Doooris! hej hej mkt mkt fiin danny



min min danny<3:D

2008-12-18 @ 21:43:54
Postat av: Jennie

Va fint!:)

2008-12-20 @ 18:23:26
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: bella

Jag var i Globen på Idol finalen, det var så himla mäktigt och underbart!



Fina naglar, jag har också sånna fast glittriga! :)

2008-12-20 @ 19:06:56
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0