Julklappar, julgran, Ernst och skinka

Hej!

Sitter och tittar på 4an och Ernsts jul och får lite inspiration. Men han är lite väääl mysig tycker jag :)
Nu är äntligen alla julklappar inhandlade. Så imorn bär det av hem till mina föräldrar för julgodisbak och bara allmänt
slappande. Men ikväll ska granen kläs och julklapparnas packas! Ska bli så mysigt. Vi ska försöka traska iväg och handla lite julmat också. Jag är ju hemma nästan hela julen, men min pojkvän är iväg och jobbar de flesta dagar, så vi hinner inte med varandra så mycket tyvärr. Men vi ska nog försöka få till en egen liten jul någon dag ändå. Våra små kissar får dock vara ensamma. Mina föräldrar har också katt, och hon går inte så bra ihop med våra. Förra julen tog jag med Miramis, och det går ju bra när det bara är han. Men det blir lite mycket när de blir två extra i huset.

Vill ni se vår gran? Än så länge står den inslagen i nät, men såhär ser den ut. En kungsgran. Fick den sista av försäljarn, så jag prutade lite :) 300 kr istället för 600!



Och så här ser granen ut på plats. Bara ljus i än så länge, men den får lite pynt till kvällen. En liten kisse vill va med på den bilden också.



Och här är en bild på adventsstaken jag gjorde tidigare. Försöker bränna ner tredje ljuset lite så att den blir mer jämn.



Nu ska vi laga middag! Tjoho på er!

Janna

Kommentarer
Postat av: Guchie

Va mysigt ni har de! :D Gud så länge sen de va man hade levande gran.. vi har haft plast så länge ja kan minnas. Men försöker få känsla ändå :) Klätt granen, gjort lite mat och godis idag å i morgon blire mer mat och städning :P Önskar dig och Danny en riktigt god jul och hoppas ni har en underbar vecka! Kram

2008-12-22 @ 22:27:56
URL: http://ztiiina.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vad mysigt ni har det! Eran gran :) adventsstaken var också jättefin ju!

Själv kom jag nyss hem från jul på Liseberg. Julstämning får man iaf ^^ det var myys.

Julklapparna är dock inte inhandlade >.< inte alla iaf. Rätt segt.. måste te stan imon.. låter mysigt att bara dega :) men men, det löser sig nog:)

Nu ska jag sova tror jag, kanske slå in lite klappar först. ;)

Ha en jättebra jul! Hoppas du får lite tid med Danny och resten av din familj ändå:)

Kraam

2008-12-22 @ 23:10:54
Postat av: Lovisa,

hoppas ni får en bra&mysig jul ändå! :)

önskar er en riktigt god jul!



kraam

2008-12-23 @ 00:30:03
URL: http://lovisahjartadanny.blogg.se/
Postat av: Teuta

300spänn för ett träd?! du vet väl att de är grattis i skogen..?

2008-12-23 @ 08:51:11
Postat av: Jennie

Adventsstaken är jättefin. Lite avendsjuk är man allt. Jag tycker du borde göra och sälja för jag har iaf köpt minst 4 st :).

Hoppas Du och Danny Cattis och Matte Therisia och Oscar för en jätte god jul och en bra start på det nya året.

Kram Jennie

2008-12-23 @ 12:34:34
URL: http://knawsebarn.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hoppas ni får en jättemysig och trevlig jul ändå, fast ni inte kan fira tsm. Önskar er alla en riktigt god jul! =)

2008-12-23 @ 14:01:02
Postat av: Katja

Hoppas ni får en riktigt underbar god jul tsm sen! kram!



Ser fint ut! =)

2008-12-23 @ 15:15:33
URL: http://improveme.se/katja
Postat av: Nina

mysigt ni har det !

synd att du & pojkvännen inte hinner med varandra så mycket :(

Han ska ju signera imorgon , på självaste julafton!

Hoppas du får en underbar jul !

ville bara önska dig godjul!

Kramar // Nina

2008-12-23 @ 20:22:50
URL: http://ninaaas.blogg.se/
Postat av: Nina

mysigt ni har det !

synd att du & pojkvännen inte hinner med varandra så mycket :(

Han ska ju signera imorgon , på självaste julafton!

Hoppas du får en underbar jul !

ville bara önska dig godjul!

Kramar // Nina

2008-12-23 @ 20:22:52
URL: http://ninaaas.blogg.se/
Postat av: A

Vacker gran. 300 kr, bra prutat där hihi :-) Ja vi har också levande geran, dock hämtad från egen skog. Faktiskt riktigt fin i år. Men inget slår kungsgranen.

Hoppas du och D hinner ha lite mysig tillsammans i jul i alla fall, han jobbar väl inte dygnet runt?

A

2008-12-25 @ 22:37:24
Postat av: K

Janna? Har du fått julklappen som Danny fick av alla fans? Det var ju till dig med:)



/K

2008-12-26 @ 18:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0