En sjuk jul... Men mys ändå!

God fortsättning!

Själv har man haft en sjuk jäkla jul för att vara brutalt ärlig. Det började strax innan med nästan 41 graders feber och har bara fortsatt... Hosta, snuva och inte har jag lyckats behålla någon julmat i magen. Usch och fy! Var vi dr igår och nu är jag nog på bättringsvägen! Har hostat hela natten och hållit Orre vaken så han är lite tjurig i dag. Han är just nu på tv4 och ska spela med herr D.  

Här är en bild på det...


Och så här såg det ut för mig dan innan jul... Lilla Julia och jag på soffan. Hon med ögoninflammation och akut öroninflammation och jag halvdöd...

Ja usch... 

Och så här ser det ut när man lägger till i visby med gotlandsbåten...




Kom tillbaka till sthlm igår efter julen på ön och inte en maska stickad. Däremot gjorde jag lösnaglar på mamma och lillasyster Vicki. Dock flög mammas naglar i ladugården bland tjurar och kor fast med lite vett hade jag förstått det... Men som sagt så påverkar feber en hel del. Men Vickis naglar sitter där de ska. 

Vi firade hela släkten med mostrar och mormor och morfar och massa kusiner. Jättemysigt och en massa paket! Men Orre fick vara kvar hemma i sthlm vid sin mamma med 40 graders feber. Så det var en mysig men konstig jul. 

Nu är det snart dags för Danny och co på nyhetsmorgon.

Glad fortsättning på er!

//Teresia

Kommentarer
Postat av: A

Fy vad trist men ändå mysigt det låter. Ja inte alls kul att vara sjuk. hoppas du piggar på dig snart. God fortsättningskramar A

2008-12-28 @ 19:29:05
Postat av: Katja

Hoppas det blir bättre snart! God fortsättning och gott nytt år på er alla :)

2008-12-29 @ 18:32:52
URL: http://improveme.se/katja
Postat av: Madeleine

Vilken sötnos Julia är!

Hoppas ni alla hade en bra jul och nyår :)

2009-01-01 @ 02:11:38
URL: http://chocolatechic.blogg.se/
Postat av: Erri

snygg bild som jonas fick vara med på ett hörn också :)



lycka till med alla snygga mössor!

2009-02-23 @ 11:45:02
URL: http://errii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0