En god tidig morgon!

God morgon alla morgonpigga... Kl är nu 06,22 och jag har varit vaken i en timma och 22 minuter. Orre skulle upp och jag ville göra lite kaffe till honom innan det bar av för honom till någon radiostation... Som vanligt nu för tiden... Och inte kan jag hålla reda på varken vem han  spelar med eller var han är. Ojoj... Tror att det var Darin och morgonpasset denna tidiga morgon. Keyboarden tog han med sig i dag i varje fall. Har dragit på mig en förkylning och sitter här med rinnande röd näsa och vet att man har en massa stickande att göra. Det är mössor till alla er och julisar så klart!

Min lilla systerdotter Alice fyller 7 på fredag och hon har önskat sig ett par armvärmare i rosa (så klart!)

Här är lillasyster Olivia med en mössa gjord av moster Teresia


Och här är storasyster Alice, modellen, i spanien. Där behövde man ingen mössa då.



Sen så är denna lilla madame precis som Cattis och Janna... Och sin mamma så klart... pysslig som jag vet inte vad så det är relativt lätt att hitta roliga presenter till sötisen. Kanske lite lera eller scrapbooking (som mamma håller på med) eller bokmärken eller sånt. Tyvärr har jag inte tålamod med sånt.

Men däremot!


Ser era händer out som mina? Trasiga naglar och naglar som går av... Jag är ju sedan några år tillbaka nagelteknolog och ska nu sätta igång igen. Så alla härliga människor som befinner sig i sthlms-området är välkomna att få en förlängning med antingen naturella tippar eller med fransk manikyr!



Så fint det blir!

kram Teresia

Kommentarer
Postat av: Guchie

Åh jag vill hemskt gärna ha längre och snyggare naglar. Jag har oxå naglar i modell väldigt jobbiga. Antingen ser dom ut som piiip eller så går dom av. De e jobbigt när man vill va fin lite då å då.. Köper lösnaglar för en 70 spänn för å se fin ut för en kväll. Men vore kul och ha "riktigt" långa naglar för en skull oxå. Ja hojtar när ja e i sthlm nästa ggn :)

2008-12-10 @ 12:07:56
URL: http://ztiiina.blogg.se/
Postat av: Katja

Fransk manikyr skulle jag behöva. Håller med att det blir fint. Återstår bara se när man ska fixa sånt hör av mig till dig isf då via mail. :) ps: grattis till din systerdotter i förskott.



2008-12-10 @ 15:20:08
URL: http://improveme.se/katja
Postat av: sarah

sjukt fina naglar på sista bilden :) !

2008-12-11 @ 12:09:39
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: A

Jawa vilka fin systerdöttrar du har!

Liten i mössa som en bakelse och syrran i bikini så fin som en modell. Moster upp i da´n förstår jag.

2008-12-11 @ 22:14:56
Postat av: Anna

ha ha de där med Darin va ju kul. Kan upplysa om att Oscar spelade med herr Saucedo som sjöng superbra!

2008-12-12 @ 12:15:43
Postat av: Erika

Hej först vill jag tacka för en super bra och intressant blogg. Jag undrar om det går att beställa sådana mössor som du stickar? Kram

2008-12-21 @ 10:03:09
URL: http://dannyletmeloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0